לא רק בסופרלנד: כל המקומות המיוחדים לימי הולדת בראשון לציון

מקום ליום הולדת בראשון לציון

מקום ליום הולדת בראשון לציון

חוגגים יום הולדת ומחפשים מקום נחמד לאירוע? לא משנה אם אתם צעירים או מבוגרים, בראשון לציון תוכלו למצוא מגוון של מקומות לאירוח האירוע שלכם ברמה הגבוהה ביותר. לפני שאתם בוחרים, התרשמו ממגוון האפשרויות שנציע לכם במאמר הבא, כדי להקל עליכם בבחירה ובמציאת המקום המושלם עבור יום ההולדת שלכם.

לחובבי המסיבות

הבועה 17

לופט אירועים לאירועים קטנים, שיתאים במיוחד גם לחובבי המסיבות. במקום תמצאו מתחם אירועים ומסיבות מתחמי ישיבה, משחקי שולחן, מטבח מאובזר ובריכה פרטית, מקורה ומחוממת. ניתן לארח במקום אירועים קטנים של עד 150 איש, ובהזמנה מראש ניתן ליהנות מאטרקציות נוספות כמו עיסוי וסידור המקום בהתאם לאירוע. ממוקמת ברחוב פלטיצקי 17 בראשון לציון.

מידנייט לופט

לופט אירועים הכולל שני מתחמים, המתאים ל-30 איש בכל אחד. במקום תמצאו מגוון משחקי שולחן, מערכת שמע שתוכל לפעול עד השעות הקטנות של הלילה ללא הגבלת זמן או רעש, ג'קוזי ספא מחומם, מערכת קריוקי, בר מאובזר, פינות ישיבה וזולה, מקרן צפייה, סטרימר, wifi חופשי ואפילו פלייסטיישן, וכל זאת בעיצוב מודרני, אווירה צעירה וכיפית ובמחיר אטרקטיבי. את המקום תמצאו ברחוב סחרוב 6 בראשון לציון.

מקום ליום הולדת בראשון לציון

מועדונים ליום הולדת בראשון לציון

מועדון הפאזל

לופט מועדון שיארח כל אירוע עד 100 איש. מועדון מעולה לכל מי שמחפש מסיבה תוססת ומגניבה עם מערכות שמע ותאורה מתקדמות, קריוקי, מערכת מולטימדיה ואטרקציות נוספות בהזמנה מראש כמו תוספת של אוכל, בר גדול ומעוצב, אלכוהול או דיג'יי הבית. כל זאת במחירים אטרקטיביים ובמועדון מעוצב ויוקרתי שממוקם במקום מרכזי בצומת גן הוורדים, בסמוך לתחנת הרכבת של העיר.

"לוקה" – מעדון בוטיק לאירועים

מועדון קסום במיוחד שמאפשר אירוח של מגוון אירועים, החל מיום הולדת רגוע ועד למסיבה הכי תוססת שתוכלו לדמיין, והכל בהתאם לטעם האישי שלכם. במקום מעוצב בעיצוב יוקרתי, עם צוות אדיב ומקצועי שיתקתק לכם את האירוע, תוכלו ליהנות משני מתחמי אירועים המציעים אווירה ייחודית, תפריט עשיר, מערכות שמע ומולטימדיה מתקדמות, ועוד. את המקום תוכלו למצוא ברחוב דרך המכבים 16 בראשון לציון.

לחוויה קצת אחרת

סוויטת יעל חוף

אם אתם מחפשים חוויה קצת שונה שכוללת לינה, זה המקום עבורכם. בסוויטות יעל חוף תמצאו 3 סוויטות מפנקות שיתאימו לעד 15 אנשים, ותתאים לאירוח אירועים קטנים יותר וכאלה שיתארכו מעבר ליום אחד. במקום תיהנו מפינות ישיבה בפנים ובחוץ, מטבח מאובזר, מיטות מפנקות מרפסת עם נוף לים ומיקום נוח עבור מגוון אטרקציות. את הסוויטות תמצאו ברחוב אחי משגב 37 בראשון.

מסעדת אירועים "פאו וואו"

מסעדה ייחודית שתארח את האירוע שלכם עם חוויה קולינרית בלתי נשכחת. למסעדה תפריט אירועים שכולל שילוב בין אוכל רחוב למנות שף, מתוך מגוון של מטבחים ושילוב ייחודי של טעמים. המקום עצמו מעוצב בקפידה ומשדר אווירה חמימה וביתית, והיא תוכל להפוך את האירוע שלכם למיוחד, שהאורחים שלכם לא ישכחו במהרה. המסעדה יכולה להכיל עד 70 מוזמנים, ותמצאו אותה בכתובת רוטשילד 62, ראשון לציון.

 

אם אתם מתכננים יום הולדת ומחפשים את המקום הנכון בשבילכם, ראשון לציון בהחלט תוכל לספק לכם כמה מקומות מפנקים ושווים במיוחד שיתאימו לטעם שלכם ולאופי האירוע. כל מה שנשאר לכם הוא לבחור את המקום, לסייר מעט, לסגור את המחיר, להזמין את החברים והמשפחה – ותוכלו להתחיל לחגוג. מזל טוב!