מסיבת בר/בת מצווה בבת ים: כל המקומות השווים ביותר לחגיגה!

מסיבת בר/בת מצווה בבת ים

מסיבת בר/בת מצווה בבת ים

בת מצווה הפכה בשנים האחרונות לאירוע נוצץ של ממש, ובו משקיעים במקום נוצץ לאירוע, שמלה או חליפה מהודרים, תפריט עשיר ומוזמנים, חברים ומשפחה. אם אתם גרים בבת ים ומחפשים מקום מתאים לבר או בת המצווה של הילד או הילדה שלכם, במאמר הבא תוכלו לראות כמה מהמקומות המומלצים ביותר בעיר, שיוכלו להתאים לכל סוגי האירועים.

סאנסה הול

מתחם אירועים גדול ומפואר במיוחד שיתאים לאירועים גדולים של מעל 1000 איש, אך מאפשר גם אירועים קטנים יותר כמו בר או בת מצווה. המקום ממוקם ממש על הים כך שהוא משקיך על נוף יפהפה, ומציע לאורחים תפריט עשיר וחוויה קולינרית המתאימה באופן אישי לאירוע, עיצוב יוקרתי ומרשים, צוות מקצועי ושירות ברמה הגבוהה ביותר.  את האולם תמצאו בדרך בן גוריון 136 בבת ים.

דוש הרמוני

אולם אירועים יוקרתי בבת ים המיועד לאירועים עד 200 איש, ומציע אולם אירועים וגם מתחם VIP. המקום מציע תפריט מיוחד וססגוני שיותאם אישית בהתאם לאירוע, בליווי של צוות מקצועי ומנוסה שידאג שהאירוע שלכם יתנהל בדיוק כמו שאתם רוצים. המקום מעוצב בקפידה ויותאם לכל אירוע באופן אישי. הצוות המסור ידאג לאירוע בלתי נשכח, שיתנהל בהשקעה ובאהבה. את המקום תמצאו ברחוב העמל 15 בבית ים.

בלאג'יו אירועים

אולם מקסים ופסטורלי שכולל מבנה בנוי וגם גן אירועים עם צמחיה ונוף יפהפה, מקושט ומעוצב במלוא הפאר עד לפרטים הקטנים ביותר. במקום תקבלו תפריט מצוין ומותאם אישית, צוות מקצועי ומסור שידאג לכל מה שאתם צריכים לפני האירוע ובמהלכו, קישוט ואבזור מושלמים בהתאם לאירוע וחוויה בלתי נשכחת לכל אורח. המקום גדול במיוחד ויכול להכיל עד 1400 אורחים, וישמח לארח את בר או בת המצווה שלכם בהיקף גדול או קטן לבחירתכם. את המקום תמצאו ברחוב ישראל וישנגרד בבת ים.

מסעדת "בורה בורה"

מסעדה קסומה הממוקמת מול הים ומציעה מתחם כיפי במיוחד לבר או בת המצווה. אירוע במסעדה הזאת יורכב מחוויה קולינרית מטורפת המורכבת ממנות שף, עיצוב ייחודי בהתאמה לאירוע, בריכה פרטית, ציוד נלווה בהתאם לצורך וליווי של צוות מקצועי שינהל את האירוע שלכם על הצד הטוב ביותר. מדובר במסעדה במיקום מעולה עם אטרקציות נהדרות, כך שמדובר במקום אידאלי לבר או בת מצווה מושקעים וחווייתיים. את המקום תמצאו ברחוב בן גוריון 96 מול מלון מרקיור, בת ים.

מה לגבי מועדונים בבת ים?

אם תרצו למצוא מועדון לבת מצווה בבת ים, ניתן למצוא כמה מועדונים כמו הביזנס קלאס או הדקל קלאב. הם לא ייעודיים לאירועים מסוג בת או בר מצווה, אבל אפשר בהחלט ליצור קשר עם בעלי המקום ולברר את התאמתו לאירוע שלכם. ניתן למצוא כמה מועדונים בסביבתה של בת ים, המציעים שירות הסעות מבת ים היישר אל המקום, כמו מועדון הכוכב בראשון לציון.

אם אתם מתכננים אירוע בר או בת מצווה בקרוב, כדאי שתכירו את המקומות המומלצים ביותר בבת ים, שמציעה מגוון רחב של חוויות ייחודיות, חלקן בקרבה לים הכחול ותחת כיפת השמיים, לאירוע מושלם וחד פעמי. אל תשכחו לבקר, לסייר, להכיר את המקום ולראות האם הוא יתאים לכמות האנשים ולאופי האירוע שלכם, ולהחליט על המקום שלכם. בהצלחה!