חינה בראשון לציון: 5 לוקיישנים שכדאי להכיר

חינה בראשון לציון

חינה בראשון לציון

כל מי שתכנן חתונה בחייו, יודע שתכנון האירוע אינו מסתיים רק בחתונה, וכי יש עוד כמה וכמה אירועים מסביב, בין היתר – אירוע החינה. יש לא מעט מקומות מעולים ברחבי הארץ, בהם תוכלו לחגוג את אירוע החינה, אך הפעם בחרנו להתמקד ב5 לוקיישנים נהדרים בראשון לציון, משום שמדובר באזור שמתאים גם למי שמתגורר במרכז, וגם למי שמתגורר באזור הדרום.

5 אולמות מומלצים לחינה

  1. סאקורה – אולם סאקורה שבראשון לציון ממוקם באזור התעשייה החדש, והוא מכיל עד 300 אורחים. המקום מעוצב באופן מודרני ומיוחד, ויש לו לא מעט ניסיון בהפקת אירועי חינה ייחודיים. ומה לגבי האוכל? ובכן, המנות במקום מזכירות את הסגנון הים התיכוני, מה שיהיה קלאסי לאירועי חינה מסורתיים.
  2. רום אירועי בוטיק – בדוד סחרוב 22 בראשון לציון, תמצאו את אולם הבוטיק ROM, המעוצב בסגנון מודרני וחדשני. התפריט מגוון במיוחד, כשניתן לבחור מנות גורמה ייחודיות – בהתאם לאופי האירוע שלכם. כמו כן, המקום מציע ללקוחותיו גם חבילות הכל כלול, כך שלא תצטרכו לדאוג להפקה, ופשוט להגיע לאירוע כמו אורחים.
  3. מסעדת קמפניה – המסעדה מציעה הפקת אירועי בוטיק ייחודיים, באווירה אורבנית. המקום מחולק לכמה חללים, בין היתר יש במסעדה גינה ומרפסת, מה שהופך את המקום לקסום במיוחד. המסעדה בשרית, ומספקת שלל מנות מגוונות, לרבות קינוחים מתוקים שיתאימו לכולם.
  4. לאו – אולם הבוטיק LEO הוא אולם שמיועד לאירועים קטנים בראשון לציון, כך שהוא מכיל עד 250 אורחים. העיצוב המודרני והחדשני והתפריט הייחודי, בהחלט הופכים אותו לאחד האולמות המבוקשים באזור.
  5. מון – מון הוא אולם לחינות, והוא מכיל עד 350 אורחים. הוא ממוקם ברחוב פלוטיצקי 18 בראשון לציון, והוא מציע מאכלי עדות ייחודיים ותפריט מגוון במיוחד, כך שתוכלו לבחור את המנות המועדפות עליכם. העיצוב קלאסי ומרהיב, ובהחלט אפשר לעצב את האירוע בהתאם לבקשתכם.

איך בוחרים את הלוקיישן האידיאלי?

ובכן, תחילה חשוב להבין מהו התקציב שיש ברשותכם, ולו כדי לדעת מהו הסכום שתוכלו לשלם לאולם. לאחר מכן, יש לערוך רשימת אורחים, ולסמן את האורחים הבטוחים שלכם (קחו בחשבון שיהיו אורחים שלא יוכלו להגיע, ולכן כדאי להתחייב לאולם רק על 80% מכמות האורחים המקורית).

לאחר שיש לכם רשימת אורחים מסודרת ומסגרת תקציבית, תוכלו לפנות אל אולמות האירועים שמעניינים אתכם, להגיע לראות את המקום ולבקש הצעות מחיר. בלא מעט מקרים, תוכלו להתמקח על המחיר או להציע תאריך חלופי שיאפשר לכם להוזיל עלויות (למשל מחיר המנה ביום חמישי יהיה גבוה יותר ממחיר המנה ביום ראשון, זאת בשל היצע וביקוש).

כדאי לארגן במחברת מסודרת את כל הצעות המחיר שתקבלו, לרבות התפריטים, ולהבין מה כלול במחיר שאתם משלמים – האם זה כולל עיצוב? מוזיקה? תלבושות מסורתיות? רק לאחר שכל הפרטים הללו יהיו בידיכם, תוכלו לבצע השוואת מחירים מושכלת ולבחור את האולם שבו תחגגו את האירוע.

מזל טוב!