חינה, ברית או חתונה קטנה: איפה חוגגים אירועים קטנים בראשון לציון והסביבה?

אירועים קטנים בראשון לציון

אירועים קטנים בראשון לציון

קביעת המיקום של אירועים קטנים גמיש למדי, ולכן אפשר לבחור כמעט בכל מקום שימצא חן בעיניכם. בין אם מדובר בחינה בראשון לציון, ברית או חתונה, תוכלו למצוא את המקום המתאים בשבילכם ולשכור אותו לערב אחד בלתי נשכח. במאמר הבא איגדנו עבורכם כמה מקומות מומלצים באזור ראשון לציון וסביבתה המציעים אירוח אירועים קטנים ובוטיקיים במיוחד.

"אדל אירועים"

אולם אירועים בוטיקי וקטן שיכול לארח עד כ-140 אורחים. האולם מעוצב ברמה הגבוהה ביותר, עם אווירה נעימה ואינטימית ויארח כל סוג של אירוע קטן, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ובליווי מקצועי ואדיב. במקום פועל השף גבריאל פינחסוב, אחד השפים המוערכים והבכירים בישראל ובעל ניסיון רב בתחום, כך שהחוויה הקולינרית שלכם במקום תהיה בלתי נשכחת. את המקום תמצאו ברחוב פלוטיצקי 18 בראשון לציון, ואם חשקה נפשכם בביקור במקום בלי לצאת מהבית, באתר של האולם תוכלו לצאת לסיור ווירטואלי ב-360 מעלות.

"האוס אירועים"

אולם אירועים קטן שיכול להכיל עד 260 איש, ולאחרונה נפתח בו חלל מיוחד לאירועים קטנים במיוחד -לעשרות בודדות של אורחים. באולם "האוס אירועים" תמצאו חלל מעוצב בסגנון מודרני ואסתטי, מאובזר במסכי לד לכל אורכו ומציע שירות אישי, אדיב, סבלני ומלא השקעה לכל אירוע ולכל אורח. במקום תמצאו גם חוויה קולינרית עשירה ותפריט מותאם אישית לצד הגשה יוקרתית ובלתי מתפשרת באיכותה. האולם נמצא ברחוב פלטין 3 בראשון לציון, בלב אזור התעשייה התוסס של העיר.

"ספארק אירועים"

אולם אירועים קטן של עד 150 איש, באווירה צעירה ותוססת. האולם המעוצב בסגנון מודרני ונעים, יספק לכם חוויה מיוחדת עם תפריט עשיר, הגשה בוטיקית, אווירה טובה, דיג'יי הבית, וגולת הכותרת של המקום – המלצרים המזמרים. במקום זה תוכלו בהחלט ליהנות מאירוע ייחודי במחירים נוחים באזור התעשייה התוסס והמתחדש של ראשון, ברחוב משה בקר 15.

אירועים קטנים בראשון לציון

מסעדת "סורנטו"

מסעדה איטלקית שמציעה אירוח אירועים עד 120 איש. במקום תמצאו תפריט איטלקי עשיר לצד מנות דגים, שיפנק כל אורח ואורח במיטב החוויה הקולינרית. המקום יתאים במיוחד לאירועים קטנים ואינטימיים, שאותם תקיימו בחדר אירועים פרטי של המסעדה המעוצב ומאובזר בכל טוב. את המסעדה תמצאו ברחוב ברשבסקי 8 בראשון לציון.

"החוף השקט"

אם אתם אוהבים את הים, זה המקום בשבילכם. החוף השקט הוא בר מסעדה הממוקם על שפת הים של ראשון לציון, ויוכל לארח עד כ-300 איש בחוץ ועד 40 איש בחדר פרטי. במקום תמצאו מקומות ישיבה על האזור הבנוי או על שפת הים עצמה, תפריט ים תיכוני עשיר ומפנק ואווירה ביתית, שמחה ונעימה, וכל זה, עם קולות הים ברקע והחול מתחת לרגליים. את האירוע שלכם ילווה וינהל מנהל אירועים מקצועי שיוודא שהאירוע שלכם מתקתק. את המקום תמצאו בטיילת בראשון לציון.

אם תרצו מקום קטן ואינטימי לאירוע שלכם, אין ספק כי ראשון לציון מציעה הרבה מקומות מומלצים לאירוע, בו תוכלו לחגוג וליהנות וצבור חוויות וזיכרונות בלתי נשכחים. תוכלו כמובן למצוא עוד אולמות ומקומות קטנים באזור ראשון לציון המפתחת במהירות, וכל מה שנותר הוא לחפש ולבקר במקומות אלו, כדי למצוא את המקום המושלם בעבורכם. מזל טוב!